O języku do programowania PHP
PHP? interpretowany skryptowy język programowania zaprojektowany do generowania stron internetowych i budowania aplikacji webowych w czasie rzeczywistym.
PHP jest najczęściej stosowany do tworzenia skryptów po stronie serwera WWW, ale może być on również używany do przetwarzania danych z poziomu wiersza poleceń, a nawet do pisania programów pracujących w trybie graficznym (np. za pomocą biblioteki GTK+, używając rozszerzenia PHP-GTK). Implementacja PHP wraz z serwerem WWW Apache oraz serwerem baz danych MySQL określana jest jako platforma AMP (w środowisku Linux ? LAMP, w Windows ? WAMP).
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/PHP
Aplikacja mobilne - Wikipedia
Aplikacja mobilna (ang. mobile software / mobile application) ? ogólna nazwa dla oprogramowania działającego na urządzeniach przenośnych, takich jak telefony komórkowe, smartfony, palmtopy czy tablety, które pisane są przy użyciu różnych platform i języków programowania.
Kiedyś aplikacje były pisane w technologii Java ME, ale obecnie używa się raczej Javy na platformę Android, Objective-C na iOS i C# na platformę Windows Phone. Przykładem zastosowania aplikacji mobilnych jest tzw. ?bankowość mobilna?, która ułatwia klientom dostęp do konta bankowego z możliwością dokonywania operacji bankowych.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Aplikacja_mobilna
Aplikacje na życzenie
Aplikacje internetowe to obecnie jedne z podstawowych dróg, umożliwiających zdobywanie nowych klientów niemalże w każdej branży. Nic więc dziwnego, że niejedno przedsiębiorstwo działające w branży informatycznej postanawia skoncentrować się przede wszystkim na tworzeniu aplikacji na specjalne zlecenia.
Takie usługi są bardzo popularne w chwili obecnej, a w kolejnych latach na pewno wysoko wykwalifikowani informatycy specjalizujący się w tworzeniu firmowego oprogramowania będą nadal poszukiwani. Oprogramowanie dla firm takie, jak aplikacje internetowe wykorzystywane nie tylko za pomocą komputerów, ale i na przykład telefonów komórkowych stało się bowiem jedną z najważniejszych form dotarcia do potencjalnego klienta.