Dla kogo usługa wirtualnego biura?

profesjonalizmie firmy zajmującej się prowadzeniem wirtualnej działalności biurowej, ale także zwiększa bezpieczeństwo osób, które korzystają z takich usług. Umowa dotycząca prowadzenia wirtualnych biur zawiera najczęściej wszyst

Dla kogo usługa wirtualnego biura?

Wirtualne biura a umowy

Podpisywanie umów podczas zleceń takich, jak prowadzenie wirtualnych biur, jest bardzo dobrze widziane przez nowych klientów. Świadczy to nie tylko o profesjonalizmie firmy zajmującej się prowadzeniem wirtualnej działalności biurowej, ale także zwiększa bezpieczeństwo osób, które korzystają z takich usług. Umowa dotycząca prowadzenia wirtualnych biur zawiera najczęściej wszystkie wytyczne, co ma się zawierać w takiej usłudze. Dzięki temu możemy uniknąć wielu nieporozumień, które szczególnie na początku powstają pomiędzy zleceniodawcą a wykonawcą. Chociaż wiele osób stara się nie podpisywać umów ze względu na to, że siedziba firmy zajmującej się wirtualnymi biurami jest położona w bardzo odległym miejscu, to jednak istnieją obecnie możliwości podpisania takiego dokumentu przez Internet.


Pomysł wirtualnego biura - skąd się wziął?

Pomysł stworzenia wirtualnego biura pojawił się już w 1994 r. Osobą, która chciała ułatwić funkcjonowanie podmiotów gospodarczych i wpadła na pomysł stworzenia takiego miejsca był Ralph Gregory. Przeprowadził on obserwacje, z których wynikało, że szerokie grono przedsiębiorców nie potrzebuje prowadzenia własnego biura i chce zaoszczędzić koszty. Idea wirtualnego biura zyskała na wartości i już w 1995 roku pojawili się pierwsi klienci. Firma założona przez Ralpha Gregory funkcjonuje do dziś i cieszy się ogromnym zainteresowaniem klientów.


Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Wirtualne_biuro


O kontroli w administracji publicznej

Kontrola w administracji publicznej ? kontrola przeprowadzana wobec organów administracji publicznej, polegająca na zaobserwowaniu, zbadaniu istniejącego stanu rzeczy, skonfrontowaniu go ze stanem pożądanym, wskazaniu uchybień (także ich źródeł) i sposobów ich naprawienia.

Kontrola administracyjna jest zawsze następcza, to znaczy następuje po dokonaniu przez podmiot kontrolowany określonej czynności (która może zostać zakwestionowana).

Przypadki, zakres, skutki, sposób kontroli administracyjnej określają przepisy prawne. Zaś organ kontrolujący z zasady nie jest odpowiedzialny za działania podmiotu kontrolowanego.

Wyróżniamy różne rodzaje kontroli:

wewnętrzną: dokonywaną w ramach danego urzędu, pionu organów, przeprowadzana przez organ nadrzędny, zwierzchnika. Na przykład kontrola ministra działań swoich urzędników, kontrola izby skarbowej nad działaniami urzędu skarbowego
zewnętrzną:
parlamentu (np. wotum nieufności dla ministra, absolutorium dla rządu z wykonania budżetu, komisje śledcze)
parlamentarzystów (interpelacje poselskie, interwencje w sprawach obywateli)
ombudsmana (rzecznika praw obywatelskich)
prokuratury
organów kontroli zewnętrznej administracji (np. izb obrachunkowych, Najwyższej Izby Kontroli, biur kontroli, inspekcji i inspektorów)
opinii publicznej (mediów)
sądów i trybunałów

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kontrola_administracyjna