Niewielki wymiar reklamy, czyli to świetna metoda na delikatną reklamę naszego produktu czy też usługi. Dodatkowo stronę internetową, wizytówki oraz wszelkie formy marketingu i jesteśmy w domu. O druku i reklamie.
Zastosowania dla naklejek
Naklejki mogą przybierać przeróżne formy i kształty. Można jest też drukować na różnych materiałach, które można przykleić np. na auto, co staje się coraz bardziej popularne. Istnieją też różne metody utwardzania i utrwalania druku, co również jest ważne w przypadku naklejek do stosowania na zewnątrz.
Zastosowanie naklejek znajdziemy praktycznie wszędzie i w każdej gałęzi biznesu. Naklejki widuje się na produktach, na witrynach sklepów, na ścianach w domach i w wielu innych miejscach.
Etykietki
Etykiety to głównie papierowe nadruki naklejane na klej wodno-rozpuszczalny do butelek. Pierwsze co przychodzi na myśl kiedy ktoś mówi o etykietach to etykiety na butelkach, na przykład piwa.
Etykieta to tak na prawdę pierwsze na co patrzymy przy wyborze produktu, więc warto zadbać o jej najlepszą jakość i wykonanie. Dobry projekt to podstawa, jednak źle wykonane drukowanie może zepsuć efekt końcowy,a tego nikt by nie chciał.
Wikipedia o kolorach innych niż CMYK
Teoretycznie można uzyskać kolor czarny przez złożenie kolorów C+M+Y, ale w praktyce tak uzyskany kolor czarny jest kolorem ciemno-brudno-brązowym. Poza tym ekonomicznie nieuzasadnione byłoby drukowanie czarnego tekstu za pomocą składania barw CMY. Widoczne jest to na separacji CMY i CMYK: aby w pierwszym przypadku osiągnąć efekt finalny należy znacznie więcej zużyć farby drukarskiej niż w przypadku separacji CMYK. Przy zwiększonym zużyciu farb pojawia się też problem techniczny w procesie druku. Jednym z nich może być utrudnione schnięcie, a co za tym może iść ? odbijanie w stosie, ścieranie się farby, opóźnienia w dalszej odróbce druku np. cięcie na gilotynach.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/CMYK